czwartek, 29 stycznia 2009

PiS szuka...naiwnych???

Dzisiaj bardzo krótko, ale mam nadzieję, że treściwie. Otóż na przestrzeni ostatnich dwóch dni otrzymałem aż dwie propozycje zajęcia dobrych pozycji na listach wyborczych PiS-u. Wszystko OK, ale zastanawia mnie jak bardzo źle musi się dziać w ich strukturach, że szukają ludzi na swoje listy wyborcze. Jako przestrogę powiem wszystkim, nie odciągając ich od urn wyborczych, że stołki są już podzielone i tylko od Was zależy , czy kandydat się dostanie, czy nie. Ja powiedziałem NIE PiS-owi, Platformie, SLD i wszystkim ugrupowaniom politycznym, bo jak patrzę jak polityka niszczy to, co do tej pory było jedynym pozbawionym polityki, to szlag mnie trafia. I przy całej sympatii, bo J.M.znam wiele już lat, to powiem tyle, że jako człowiek jest dla mnie zawsze wartościowym, ale jako przedstawiciel partii niszczącej coś o kocham, już nie. Moja żona powiedziała do mnie wczoraj takie słowa: idź, zgłoś się, zajmiesz jakiś stołek, łatwiej nam będzie, bo i pensja stała i sytuacja przez 4 lata stabilna. A ja na to, że zawsze może na mnie liczyć, nawet może prosić mnie o sprzedanie się za "srebrniki", ale nigdy, ale to nigdy nie poprę PiS-u. Zawsze będę głosił poglądy słuszne i sprawiedliwe dla nas, dla społeczności Zgorzelca, która powinna być daleko od polityki, której politycy powinni mieć jeden wspólny cel: DOBRO MIESZKAŃCÓW ZGORZELCA. To hasło powinno przyświecać wszystkim, którym dobro Zgorzelca nie jest obojętne. Uważam, że Zgorzelec jest za mały aby bawić się tu w politykę. Tu należy zarządzać mądrze i z głową aby zaspokoić potrzeby mieszkańców tego miasta. Ja osobiście za pomocą tego bloga deklaruję, że jestem całkowicie anty politycznym człowiekiem, że popieram ludzi mądrych niezależnie od tego skąd są i jaką partię popierają, ale na litość boską proszę nie agitujcie mnie już więcej intratnymi propozycjami, bo nie zdzierżę, i oskarżę Was o napaść moralną.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego jesteś tak uczulony na PiS. Może dlatego że "bizmesmeni" popierają PO. Jeśli chcesz coś dobrego zrobić dla miasta to zrób a nie tylko gadaj. Liczą się czyny a z tego co słyszę i widzę :-) to jako prezes klubu też sobie nie za bardzo dobrze radzisz. Najlepiej krytykować innych. Są ludzie którzy uczestniczą w wyborach z powodu że chcą naprawdę coś zrobić i mają niezłe pomysły ale
    przy obecnej ordynacji wyborczej mają marne szanse by być samorządowcami i dlatego ich nazwiska znajdują się na tzw. listach "partyjnych". Szanse są wówczas znacznie większe. Z tego co się orientuję to wcale nie łatwo dostać się na listę PiS-u więc uważam, że spotkał cię swojego rodzaju zaszczyt, że ktoś ci to zaproponował. Wiem że trudno poddać się ocenie wyborców. Sam kiedyś próbowałem. Z tego co wiem ty kiedyś też i ocena ta nie wyszła zbyt dobrze. Na koniec rada: pisz swoje myśli - bo stwierdzenia w rodzaju ...należy zarządzać mądrze i z głową aby zaspokoić potrzeby mieszkańców... to typowe encyklopedyczne stwierdzenia, które pasują na hasło wyborcze. Może lepiej
    poradzisz jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  3. piszesz "nigdy, ale to nigdy nie poprę PiS-u." a dwie linijki niżej: "że popieram ludzi mądrych niezależnie od tego skąd są i jaką partię popierają".
    Świadczy to o tym, że jesteś polityczny i jednocześnie chcesz być 'cool' opowiadając frazesy o tym jaki jesteś niezależny. Zadam Ci zagadkę nie do rozwiązania: Co się stanie, jeśli spotkasz mądrego człowieka w PIS-ie?

    OdpowiedzUsuń

Piszcie co chcecie, ale bez wulgaryzmów, bo mogą to czytać również wasze dzieci...